Shop Mobile More Submit  Join Login
APH: East Together by shindianaify APH: East Together by shindianaify
FIND DA LADYBUG, BEFORE YOU READ!! :iconevillaplz:
Second part of this draw -> [link]
:iconfinallyplz:
Tak wpadło, gdy na Dziedzictwie Kulturowym mówiliśmy o Ukrainie.
Siriusly (>D), I've never worked so long at artwork with 2 charas. But that had worth it. I dunno, why Feliks is wearing a mf red cape. Simply becoz it looks nice :iconkruemelplz:

I dedicate this work to :iconmomofukuu: ...Bo dzięki niej tak pokochałam folklor i tradycyjne stroje :iconsilentmovielaplz: Also Ukraine's dress was first draw by Kazen [link] [link] [link] Na każdym wygląda inaczej, no ale XD


DAT SONG [link] :iconmompleaseplz::iconmompleaseplz::iconmompleaseplz:
IT'S SO BEUTIFUL
AND SO INSPIRATING


Poland & Ukraine (c) :iconhimaruyaplz:
Add a Comment:
 

The Artist has requested Critique on this Artwork

Please sign up or login to post a critique.

:iconparu-chinbaka:
Paru-chinBaka Featured By Owner Jun 13, 2016
That song... "Hej Sokoly" comes to mind
Reply
:iconshindianaify:
shindianaify Featured By Owner Jun 13, 2016  Student General Artist
There's something in that :D
Reply
:iconparu-chinbaka:
Paru-chinBaka Featured By Owner Jun 13, 2016
Something in what?
Reply
:iconshindianaify:
shindianaify Featured By Owner Jun 13, 2016  Student General Artist
in what you said :la:
Reply
:iconparu-chinbaka:
Paru-chinBaka Featured By Owner Jun 15, 2016
hehee thanks!
Reply
:iconyukow:
Yukow Featured By Owner Mar 21, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Zawsze lubiłam tą pare :heart: Poland (Intro) [V4] 
Reply
:iconshindianaify:
shindianaify Featured By Owner Mar 22, 2015  Student General Artist
:glomp:  :la:
Reply
:iconwhiterose2132:
WhiteRose2132 Featured By Owner Jan 26, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Very nice drawing .They are look so cute .^^
Reply
:iconshindianaify:
shindianaify Featured By Owner Jan 26, 2015  Student General Artist
thank you! :glomp:
Reply
:iconhoshiblue21:
HoshiBlue21 Featured By Owner Jan 17, 2015   Traditional Artist
So beautiful! Cute couple! 
Reply
:iconshindianaify:
shindianaify Featured By Owner Jan 25, 2015  Student General Artist
Thank you! :glomp:
Reply
:iconhoshiblue21:
HoshiBlue21 Featured By Owner Jan 28, 2015   Traditional Artist
YOu are welcome!
Reply
:iconmay-alice:
May-Alice Featured By Owner Oct 7, 2013
Takie to z klimatem - te stroje, łączka, warkocz - wszystko bardzo słowiańskie. No i widać że dopracowane OwO.
Próbuję się od jakiegoś czasu przekonać do PolUkr ( a w sumie nie tyle przekonać, co bardziej polubić), bo dużo się go zrobiło :>. I w sumie hetero-Felek jak na początku w ogóle mi się nie widział, to teraz jest fajny ^^.
Reply
:iconshindianaify:
shindianaify Featured By Owner Oct 8, 2013  Student General Artist
dziękuję za łocza :iconlawooplz:
cóż, nad tłem mogłam się bardzoj postarać..... może keidyś zrobię epicki remake ó3ó *lubi Słowiańszczyznę*
bo to paiing historyczny w sumie o3o i sensowny o3o i taki.... fajny ówó *argumenty* 
czemu nie widział? bo LICIEK? ó_ó
Reply
:iconmay-alice:
May-Alice Featured By Owner Oct 8, 2013
Nie ma za co :iconlawooplz:
E tam Liciek, ja to LietPola nie szipowałam za bardzo i nadal nie szipuję (a jak już to raczej w wersji PolLiet, a że o taką trudniej...). Czemu się nie widział? Właściwie to nie wiem, on mi się ogólnie nie podobał na początku, bo taki... mało polski był, o. Musiałam się troszkę przebić przez róż i spódniczki, żeby mi się zaczął podobać :D. Teraz go uwielbiam ^^. 
W sumie Polska ma niezłego farta, tak mało w Hetalii kobiet, a jego można parować aż z trzema i nikt się nie przyczepi, że to nie ma podstaw w historii :D

Reply
:iconshindianaify:
shindianaify Featured By Owner Oct 22, 2013  Student General Artist
w sumie..... w hetalii każdy może stworzyć sobie własną wizję postaci lub zaadaptować tą, która mu pasuje - jest git i można tworzyć :iconlaexcitedplz:
Mało polski - tró. bardzo tró.
Jak komuś się widzą OC Słowacja lub Czechy jako piękna laska, to i jeszcze jedna >D   *osobiście lubi PolUkr, z Węgierką dwa bratanki i do bitki i do szklanki, a dla Białorusi Feliks mógłby być takim starszym bratem, co to stara się ją zrozumieć i pomóc* *dzikie romanse* 
Reply
:iconmay-alice:
May-Alice Featured By Owner Oct 22, 2013
A no i prawda, Hetalią można się bawić na różne sposoby ^^. 
PolHun ja lubię w każdej formie, bo i sama mam jakieś węgierskie korzenie to dodatkowo taki 'yay' dla mnie :D. Do PolUkr się przekonuję, chociaż czasami mnie wkurza jak ktoś sprawia, że Feliks wręcz bucha testosteronem na wszystkie strony, a w przypadku tej pary jakoś najwięcej tego widziałam :D (a że u ciebie nie bucha, to mi się podoba^^). Żeby nie było, ja lubię męskiego Felcia (i w życiu go w spódniczkę nie wsadziłam), ale męskiego w taki... bardziej subtelny, chłopięcy sposób, a nie w taki jak hetaliowy Niemcy, czy SATW siostra Niemcy :D.
Reply
:iconshindianaify:
shindianaify Featured By Owner Oct 23, 2013  Student General Artist
I to jest w niej najpiękniejsze <3 *gdyby nie to, nigdy nie polubiłaby APH*
Yay OwO  Serio? .u. *nie zauważyła* *niedoinformowana* może ludzie myślą, że jak Ukrainka jest konkretna to jej partner też musi :XD:  Do Hetaliowego Felka testosteron nie pasuje....    najbardziej pasuje model takiego 20-letniego chłopaka-Powstańca, co się męstwa nie boi, ale sterydów też nie bierze, o o3o

Reply
:iconmay-alice:
May-Alice Featured By Owner Oct 23, 2013
O no dokładnie. Z takim typowo cwaniackim uśmieszkiem i polską myślą techniczną w głowie :D.
No i ja go akurat widzę jako 'stylowego'. Nie to, żeby chodził w garniturze, ale po bułki do sklepu w pidżamie nie wyjdzie XD.
Reply
:iconshindianaify:
shindianaify Featured By Owner Oct 23, 2013  Student General Artist
:icontruestoryplz:
Reply
:iconmandababe12:
mandababe12 Featured By Owner Oct 2, 2013
I love it. Very nice drawing
Reply
:iconshindianaify:
shindianaify Featured By Owner Oct 3, 2013  Student General Artist
Thank you QuQ :iconletmehugyouplz:
Reply
:iconmandababe12:
mandababe12 Featured By Owner Oct 3, 2013
It's you I got to thank for drawing something quite wonderful and with one of my OTP.
Reply
:iconshindianaify:
shindianaify Featured By Owner Oct 4, 2013  Student General Artist
:iconmompleaseplz:
.....I love that all people have many OTPs, as the definition is "One True Pairing" :XD: :iconbrofistplz:
Reply
:iconmandababe12:
mandababe12 Featured By Owner Oct 4, 2013
I know. We need another word of it.
Reply
:iconshindianaify:
shindianaify Featured By Owner Oct 4, 2013  Student General Artist
...........OOTP? One Of True Pairings? :la:
Reply
:iconmandababe12:
mandababe12 Featured By Owner Oct 4, 2013
yes, like that. I use that in future
Reply
:iconshindianaify:
shindianaify Featured By Owner Oct 4, 2013  Student General Artist
....me gusta being an inventor :icondummylaplz:
Reply
:iconmerkerinn:
merkerinn Featured By Owner Jun 8, 2013  Student Digital Artist
Jejku oni są piękni...! I ta poza... Mogę jej użyć jako referencji..?
Reply
:iconshindianaify:
shindianaify Featured By Owner Jun 9, 2013  Student General Artist
Dzięki :icondummylaplz:
Spoko ^^
Reply
:icontgpl:
TGPL Featured By Owner Oct 15, 2012  Hobbyist Artist
Bardzo mi się podoba, popieram ten pairing.
Reply
:iconshindianaify:
shindianaify Featured By Owner Oct 15, 2012  Student General Artist
*highfive*
Reply
:iconrodgier-xd:
Rodgier-XD Featured By Owner Sep 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
To jest totalnie zajeb*ste :iconlachoirplz:
Reply
:iconshindianaify:
shindianaify Featured By Owner Sep 29, 2012  Student General Artist
:icondummylahugplz:
Reply
:iconrodgier-xd:
Rodgier-XD Featured By Owner Sep 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
:glomp:
Reply
:iconamolle:
Amolle Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist
Totalnie zajefajne :)
Reply
:iconshindianaify:
shindianaify Featured By Owner Aug 31, 2012  Student General Artist
Dziękuję :D
Reply
:iconnati13321:
Nati13321 Featured By Owner Aug 5, 2012  Hobbyist General Artist
if you like Feliks, The account: LikeTotalyAskPoland has just appeared, you can ask him what ever you want. (including at polish :D )
Reply
:iconshindianaify:
shindianaify Featured By Owner Aug 6, 2012  Student General Artist
czego do mnie pa angielsku zasuwaaaasz XD dobra :la:
Reply
:iconnati13321:
Nati13321 Featured By Owner Aug 8, 2012  Hobbyist General Artist
:D sorki! :D I gwarantuje ze sie na nim nie zawiedziesz! :D (super art! :D)
Reply
:icondoma-nissan:
Doma-nissan Featured By Owner May 8, 2012  Hobbyist General Artist
Mam wrażenie, że Felek Ukrainę, jak Reksio szynkę XDDDD Albo co najmniej jakieś sugerowane propozycję składał ;D A później czemu jakieś kręgi w zbożu, ech...

Bardzo ładnie, bardzo składnie, do ulubionych idzie <3
Reply
:iconshindianaify:
shindianaify Featured By Owner May 8, 2012  Student General Artist
Zainspirowałaś mnie tymi kręgami :iconmegustaplz:
Reply
:icondoma-nissan:
Doma-nissan Featured By Owner May 8, 2012  Hobbyist General Artist
No ba~~ Zrób z nich dobry użytek :iconpervyfranceplz:
Reply
:iconmomofukuu:
momofukuu Featured By Owner May 2, 2012  Student Digital Artist
Awwww :heart:
Dziękuję, pięknie wyglądają :heart:
Reply
:iconshindianaify:
shindianaify Featured By Owner May 2, 2012  Student General Artist
:iconlawooplz:
Reply
:iconelbaf:
Elbaf Featured By Owner Apr 29, 2012
dodaj to do mojej grupy *w*
Reply
:iconshindianaify:
shindianaify Featured By Owner Apr 29, 2012  Student General Artist
Oki :D
Reply
:iconanila-chan:
Anila-chan Featured By Owner Apr 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
*О* Wa! It is amazing!
Reply
:iconshindianaify:
shindianaify Featured By Owner Apr 29, 2012  Student General Artist
:iconhappyhappyplz:
Reply
:iconpudustazja:
Pudustazja Featured By Owner Apr 29, 2012
Czy tylko według mnie Feliks ma perwersyjne spojrzenie? XD
Podziwiam za kwiaty :meow:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 28, 2012
Image Size
1.1 MB
Resolution
1322×2172
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,840 (1 today)
Favourites
176 (who?)
Comments
67
Downloads
10
×